Nov 16, 2011

Walimatul urus Afeefah dan Hafiz


Salam.... Apa khabar semua?harap semua sihat2 selalu..maklumlah sekarang ni musim hujan, kenalah jaga kesihatan lebih..(uhuk2..). Walaupun dah lama tak menulis, tapi Alhamdulillah hari ni terasa membuak-buak di jiwa ini ingin menulis..hihi. Peristiwa gembira mestilah suka nak dikongsikan kan?Ok...ini sebenarnya gambar-gambar yg sempat ditangkap semasa majlis walimatulurus sahabat satu sekolah saya Afeefah Saalihah dengan pasangan yg juga satu sekolah Muhammad Hafiz^^..Alhamdulillah saya berpeluang menyaksikan hari bahagia itu..so,sila2..=)


1 kereta 5 orang^^, sempat bergambar sebelum bertolak

Pelangi muncul selepas hujan..

Bergambar di bilik pengantin

Ratu sehari menjadi tumpuan kami~

Bertiga lebih baik?!(dr kiri:saya, suffiyah,zarreen)

Raja sehari...bagai pinang dibelah dua =), tq krn sudi pandang kamera saya..hihi

Bersama pengantin yang cantik sekali=), eh2..kamu pandang siapa tu?hee~

Walaupun hujan renyai2, namun majlis ttp meriah. Dan akhirnya terima kasih kepada sahabat semusafir saya Nusaibah, Atiqah, Shafiqah, Husna dan Zarreen..Luv u because Allah..

p/s:Gambar ini yang sudah diedit...

3 comments:

Nur said...

Bestnya dpt pi.. crah, bila menyusul?:)
-izati-

♥ Afeefah Zainal ♥ said...

thanks for coming crah :)
inshallah kenduri awak kte berdua :)

zahra_wardah said...

bestnye...jeles x dpt g...
cantiknye afeefah:)

Post a Comment

Powered by Blogger.